Правила роботи водіїв

  1. Водій повинен приїжджати на замовлення на технічно справному та чистому, як всередині, так і зовні, автомобілі (залежно від погодних умов), і лише на тому автомобілі, який зареєстрований у базі диспетчерської.
  2. Водій має вчасно подавати авто на замовлення, час подачі вказано в замовленні. Якщо водій запізднюється на замовлення, він має попередити про це пасажирів або диспетчера. Час запізнення на замовлення не повинен перевищувати 5 хвилин. Розраховуєте час шляху до пасажира в залежності від дорожніх та погодних умов.
  3. Водій повинен мати здачу. Якщо здачі немає, водій сам розмінює гроші та дає пасажиру здачу (не вимагаючи компенсації за відхилення від маршруту для розміну).
  4. Замовлення «ПО МІСТУ» прораховуються та закриваються лише через диспетчерську. Водій повинен повідомити диспетчеру кінцеву адресу та зупинки по маршруту (якщо були), після чого диспетчер озвучує кінцеву вартість замовлення.
  5. Час виконання кур'єрської доставки – до 60 хвилин. Забороняється виконувати попутні замовлення.
  6. Заміське замовлення (від 500 грн) закріплюється за водієм лише у тому випадку, якщо у водія на рахунку є достатня сума для оплати комісії за замовлення.
  7. Замовлення можна зняти «відмовою водія» протягом 1 - 2-х хвилин після взяття, натиснувши кнопку «дії» потім знятися з замовлення.
  8. Компенсація за відмову клієнта після контрольного часу:
    • Замовлення прийшло водію по координатам GPS (статус «ВІЛЬНИЙ»);
    • У водія був увімкнений трекер протягом всього шляху до пасажира;
    • Водій приїхав на замовлення вчасно;
    • Водій чекав контрольний час (7 хвилин) після часу подачі вказаного в замовленні;
    • Замовлення було зняте «відміною клієнта»
  9. Санкції та штрафи:
    • Суворо забороняється приїжджати на замовлення зі сторонніми особами в автомобілі, та підбирати пасажирів по дорозі;
    • За хамство та нецензурну лайку при спілкуванні з пасажиром, диспетчером або партнерами – закриття через офіс мінімум на 1 годину, повторно – припинення співпраці із занесенням водія до чорного списку;
    • Скарги від пасажирів – позивний закривається через офіс до з'ясування обставин, повторна скарга – штраф 200 грн або припинення співпраці із занесенням водія до чорного списку;
    • У разі невиконання регламенту кур’єрської доставки (п.5) з водія стягується штраф у розмірі повної вартості кур'єрської доставки;
    • За відмову від замовлення з водія стягується вартість витрат на оброблення замовлення 1 грн;
    • Зрив замовлення з вини водія – знімається комісія із замовлення;
    • За самовільне підвищення тарифу передбачено штраф 200 грн;
    • За “вкрадене замовлення” (водій відмінив замовлення, але пасажирів забрав) передбачено штраф 200 грн та знімається комісія із замовлення.
  10. У разі виникнення небезпеки для життя водій натискає кнопку «Байкал», голосно і виразно називає свій позивний, точну адресу, і при можливості що сталося.
  11. Вивід безготівкових коштів через офіс можливий на суму від 300 грн лише за попередньою домовленістю .
  12. Заявки на зміну даних про автомобіль чи водія приймаються цілодобово через Telegram-бот або Viber. Обробка заявок здійснюється в робочий час та в порядку черги.
  13. Компанія Таксі 571 залишає за собою право видалити обліковий запис водія без компенсації залишку на балансі, якщо за останні 6 міс. не було виконано жодного замовлення

Дотримуйтесь загальноприйнятих норм етикету, уникайте гострих дискусій та суперечок, не нав'язуйте свою думку. Не забувайте, що в першу чергу Ви є обличчям компанії Таксі 571